Uppdatering

i(OBS DETTA INLÄGG KOM ALDRIG UPP I MÅNDAGS)


IDAG KÄRA BARN VAR VI PÅ UNIVERSITETET!!!!!!!!

Vi hittade inte busshållplatsen och alla vi frågade sa olika så det slutade med att vi tog Uber. Man måste ju ändå anlända med stil första dagen. Universitetet var stort. Tror jag. Oklar vilka byggnader som tillhörde stället!
Det var väldigt annorlunda från lilla kära campus Norrköping! Väldigt. Öppet? Inga väggar på vissa platser och mycket betong. Sen fanns det massa matställen och det stod några och delade ut biblar utanför huvudentrén. Det ena vad en amerikanare som sa att han jobbat på ett omjebolag i Amazonas. Tydligen var det ett väldigt miljövänligt oljebolag enligt honom, bilarna fick nämligen inte köra mer än 25km/h för agg inte störa djur och natur! Vad fint ändå kände jag, att djur och natur inte blir störda av att de borrat olja i regnskogen tack vare bilkörningen :)

Jahaa. Vi träffade teamet. De var Goa!!! De visade oss runt och berättade om projektet. Imorgon ska vi lära oss instrumenten, hur vi läser av proverna osv. 

Nu till det roligaste. MAT!!!!! Det finns massa ställen med buffé där man väger magen. KUL säger jag, tråkigt säger pengarna som försvinner eftersom man lassar på så jävligt. Så till middag blev det bönor och ris med sallad för sallad är så JÄVLA billigt. Gjorde även matlåda till imorgon, duttiga tjejer. 


Här vill jag ladda upp bilder. Det vill inte vårt wi-fi. Så jag ska läsa vetenskapliga artiklar istället. HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0