HAJ!

Vi är i RIO DE JANEIRO!


Hur ska jag sammanfatta detta?
Vi reste i 38h= inte mycket sömn så har inte haft särskilt svårt att vända på dygnet. Vi har alltså "sovit" på flyg och flygplatsernas golv. MEN vi hade kul på vägen! 

Jag börjar med att posta bilder från resan.  HAJ 

Internet här är akitsegt så kan ej skriva under bilderna. MEN. jag bjussar på en bild från Londons flygplats, oss när vi borstar tänderna på flygplats, oss när vi ser trötta ut efter försök att sova på föygplats, våra visa som blev nekade i maskin så vi va tvungna att göra i disk med amerikan som gillade att fråga mycket samt en bild på oss från planet när han bredvid mig satt o snöt sig i tröjan. Mer än en gång. Och hans tjej reagerade inte ens utan han gjorde det mitt i samtalet. ABSURT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0