ÄNTLIGEN..

Är jag tillbaka! Har ni saknat mig? Jo men det har ni nog. Vad har jag gjort sen sist jag bloggade och hade wi-fi? Mycket. 


Va på ilha grande- SÅ NICE!!! Bara hiking och stränder!!! Höjdpunkten var när vi gick upp kl 02.30 och hikade med pannlampa till  papegojaberget (kan kolla upp namnet sen). Tant Nina ich tant Felicia var även ute och drack någon öl och drink en kväll. Slutade med att jag försökte prata spanska under kvällen, jag tyckte det gick bra. Nina tyckte inte det. 

Nu är vi framme i buzios!!! Ska vara dåligt väder tyvärr men vi funderar på att hyra bil ovh ta oss runt till olika stränder. KUL!!!!!!


För mycket för att orka skriva allt. Som vanligt. Träffat människor som kan berätta massa intressant om Brasilien. Fördelen med hostel. Nackdelen är när man är dålig i magen och väggen från toaletten ör vägg u vägg med sängarna. Och med vägg menar jag en tunn pappvägg som inte går hela vägen upp till taket. Men Mja. Det är väl en del av charmen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0