Arrial da cabo

Buzios var.. hmmm. Tänk er turistområden så som Mallorca? Trevligt om man reser med pengar och vill festa typ (inträdet på nattklubbarna var cirka 300 kr). Det vill inte vi. Vi vill se Brasilien och leva billigt så vi kan göra roligheter. Som här i Arrial da cabo!!! BILLIGARE!!!! Idag åkte vi ut med snorkelbåt. Mest för att se stränderna. Det går en kall ström här utanför, cabo fria kanske den kallad. Så vattnet är cirka 20 grader bara men stränderna och vattnet så fint!!!!



Imorgon ska jag göra något jävligt. Jag ska testa på att dyka????? Rädd för fiskar, men ska möta mina rädslor. VILL!!! Vi betalade även 100 kronor extra för att de ska ta bilder på oss under vattnet som bevis. He. He. He. He. He. Ändå värt. Tror jag. Hoppas jag. Det blir det sista vi gör innan vi åker tillbaka till rio. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0