Pisa

Hinner typ aldrig blogga :-((((( dåligt wifi, ute på språng osv. Men eftersom folk är så intresserade ska jag berätta lite om vad jag gjort:
Igår lämnade vi amsterdam för en tågfärd på 26 h till pisa. Första bytet var i schweiz och nästa i milano där vi hann med två timmar sightseeing


En shoppinggalleria från 1800 talet. Världens första prada öppnade här (typ k men ändå lite coolt)

Här har vi åkt tåg i typ 20 h utan ombyte eller borstade tänder. Men det är ju uppenbarligen då folk ska påpeka hur snygg man är (jag vet men ändå). Desto äckligare man är desto fler försöker ragga??? Kanske kommit på hemligheten till varför ingen raggar på mig i stockholm :-( skoja, klart folk gör. 

Hostlet är allafall skitgosigt, de som äger det är supersnels. Fick en frukostpåsr med en croissant och en juice. croissanten åt jag upp. Lär ångra mig imorgon bitti men men. Yolo :) enda megativa är att det bara finns en dusch och en toalett på hela hostlet. Och de är i samma rum. Så jag skulle duscha o då äre någon jävel utanför som börjar knacka??? OBVIOUSLY ÄR JAG BUSY EFTERSOM JAG LÅST


Bild från när vi cyklade i amsterdam


Liten nyckel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0