JAG HATAR DANMARK

.. Nej. Danmark är aschill. Förlåt. MEN DAGENS VÄDER KAN SUGA BAJS. det har varit storm. Och ösregn. STORM. mitt nyinköpta fina paraply är trasigt :-((( men vi håller humöret uppe. Besökte idag utställningen med sagan om ringen. Love. TAMAM!!! Sen så... Bam bam bam... Besökte vi kristiania!!!!!!!!!!!! Kände mig verkligen hemma eftersom jag är så kriminell vanligtvis (skojsar till det. Det var lite obehagligt där). Men nu har jag sett det allafall!!!!! 
Vad gör vi nu då? Jo vi sitter på baresso och värmer oss med te. Tåget mot berlin går 22.22 ikväll så får se vad ji hittar på tills dess. Ska bjussa på lite bilder allafall från dagen 





Fin utsikt :-)

Skönt att man lyckas vara så fashion och snygg trors regnet :-)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0