Goddag alla barn

Ett litet uppehåll hära. Jodå, några krävande dagar har det varit. Att någon följer vad du gör, slår sönder rutan och tar dina grejer är bland det vidrigaste jag varit med om. Att sen utöver detta bajs inse hur mycket som ska göras. Försäkring, polisanmälning och sen köpa nya grejer. Jag ahde hoppats på att ha pengar över efter denna resa nu när jag ska börja plugga. Ville inte lägga dessa pengar på att köpa nya saker som jag redan lagt pengar på en gång. 

Skitsamma. Finns inget att göra åt saken och inget blir bättre av att älta. 
Nu har en del lagt sig och det verkar som stt vi fortsätter resan. Allfall ett tag. Men kommer åka hem tidigare för att ta tag i allt som ska göras med detta. 

Aja. Är i allfall i budapest. Dagen har gårt åt till att tvätta och köpa nya saker. Sedan avslutades kvällen med bio. Varför bio? JO, vi hittade en gammal biograf från 1910 som visade allt från konstfilmer till nya filmer. Jättegosig var den!!!!!! Biljetten kostade mästan 40 kr (DYRT) och popcorn och läsk kostade 20 kr. Sjukt. 
Under ser ni bild på vart man köper biljetter. Handskrivna scheman :')


Fina handtag :-)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Älskade Flisan, vad otäckt ni råkat ut för!!!! Var hände det? i Österrike eller i Ungern eller var?? Hoppas ni är OK och ni måste polisanmäla på plats så du har den anmälan med dig hem. Sedan ska du även polisanmäla i Sverige och få papper därifrån också. Så himla mycket jobb med all denna adm. Jag blev ju väskryckt i Thailand och blev av med passet, så jag vet! Om du behöver pengar så maila ditt konto till mig så sätter jag in. Du blev väl inte av med bankkortet? Puss & kram

2015-07-28 @ 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0