Budapest

Idag är sista dagen i busapest och ikväll böejar vi åka hemåt med tåget. Vi avbryter lite eftersom det är så mycket att fixa och jag ska utöver detta flytta och börja plugga. Så inget kroatien för mig men å andra sidan har jag ju hört att det är fint väder i sverige :-) vet inte riktigt när vi kommer hem eftersom vi endast lyckades boka biljetter till hamburg, men det blir spännande. 




Budapest är fint och billigt. Jag gillar. 

Dock delar vi lägenet med några svin efterblivna killar. Första dagen : de spolade ej, lämande toaringen uppe (euw?) och lät allmänt mycket. Sov med öppen dörr och låste inte ens dörren till deras sovrum. Andra dagen. De såg oss och blev förvånade för de trodde att de bodde själva??? Asså. Så de visste inte ens att vi hade lagat frukost och sett dem sova genom deras öppna dörr. SEN tar de min skrubbhandske för de tror att det är typ en disksvamp och börjar diska med den? Såg den hänga på toek i köket och ba vadfan??? Hahah garvade så mycket. De bad om ursäkt men jag tyckte mer synd om honom som stod o häll i min äckliga skrubbhandske och som hade diskat saker de använde med den.

nu har de åkt. MEN det tar inte stopp där. För nu insåg jag att de snott min tandborste :-) kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0