Berlin hejjeee

Hallå där!! berlin kallade på oss så vi åkte dit. Första dagen på resan UTAN REGN!!!!!!!!!!! Wiieeeeee. Vi var väldigt slitna efter natten så vi gick runt lite på deras shoppinggata. JAG INVIGDE PRIMARK!!!! Köpte en fin t-shirt för 40 kronor :-))))) visas senare. Allafall. Sen gick vi till hostlet och jag tvättade håret för första gången sen måndags. Der var trevligt. Flajjsbajjs är lite sjuk så hon sov ett tag och sedsn gick vi ut för att göra stan osäker. Hamnade på ett ställe som kändes som stockholms söder och jag åt en svingod svamppasta för endast 35 kronor! Bilder nedan

Efter denna härliga upplevelse hittade vi ett öltorg. Alltså. Går ej att beskriva. Sjukt nice och billig öl  bra stämning. Söta pojkar som plockade disken. Kan det bli bättre? 



OBS!! Ej turistigt område alls !!! Love it. 

Sen råkar det vara så att jag och flajjs är gamla. Sååå efter en öl gick vi tillbaka till hostlet för att sova. Vilket jag ska göra så fort jag skrivit klart detta inlägg. 

Här kommer andra intressanta bilder:


Här inne sover vi

Högst upp är min säng :)))

Här kissar jag :-)



Här duschar jag :-)


Här ligger jag i sängen :-)

Imorgon har vi stora planer, massor att se. Godnatt osv

Juste. En bild till. Sönderbombad kyrka som vi besökte 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0