Åsikter tihi

Kom på att jag inte berättar så mycket förutom vart vi är :-)
Sååå. Koh tao... Det var typ ett paradis för dykare. Mycket backpackers= trevligt! Mysigt ställe, fina stränder :-) 
Vi gjorde en så kallad bar crawl en kväll ochgick från pub tillpub i ett gäng. Bland annar en cabaret show vilket var skoj. Det vat shemales som var utklädda till olika artister och dansade. dock tyvärr inte med mig kamera eller telefon denna kväll, men hade roligt!!

Koh pangang= fest. Dock tycker jag typ bättre om det än koh tao eftersom jag inte är en dykare :-) förvånansvärt fint med tanke på hur mycket fest det är. Igår var vi på stranden och drack någon öl och kollade på thailändare som lekte med eld 

Imorgon ska vi troligen ut med badbåt!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0