Fast i Singapoooore



Nya böckerna !! :D / fliss 5 år


Är så jävla glad, hittade mortal instruments och nyaste caesar boken av conn iggulden!! OPPA


annars då? Sitter på flygplatsen i singapore. Vi kom inte med flyget till bali pga komplikationer jag inte går in på närmre hehe. Alla är helt slut nu efter all stress, men en söt bögis hjälpte oss ❤️❤️❤️❤️❤️ Har nu chillar här sen klockan åtta imorse och planet går om två timmar, klockan 17. Men jag har ätit donken och insett att fiskburgaten är nice, så helt fy skan är det ju inte! 


Allt detta ledde till att det inte blir något borneo för mig och linnea. Jävligt tråkigt, det var ett av de ställena jag inte ville missa. Men får köra en hel resa bara dit i framtiden. Bali är nog inte så illa pinkat, tre veckor där lär bli sjukt nice ändå. 


Nu ska jag läsa. Tjo. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0