Tapajos- alter Do chaO

HOLA!!!


(Kan ej ladda upp upp bilder, googla namnet)

Det är SÅ fint här. Semesterparadis i Amazonas, folk åker hit för att sola och bada. Igår satt jag och Nina, efter en lååång dag med jobb, vid ett bord i vattnet och tog en öl. 

Annars dåååå???? Vi äter god middag varje dag, men det förtjänar vi. Till lunch blir det En macka vi snor från frukosten och sen äter vi middag mellan 20-21. 

Har hittat en hammock jag villköpa. Har ingenstans att ha den men skulles ta så kul att ha!!!!!! Dock är den aningen jobbig att släpa på...

Hmm. Annars då? Idag var det tydligen ministorm medan vi var i fält. Så som det är i regnskogen, ofta en snabb skur sen sol igen. MEN. Nu var det som en minitornado (? Vet ej hur jag ska förklara) precist Edvin oss utan att vi märkte det haha. Killen i receptionen fotade den och den sågs från hotellet, vi är ca 20 min bort med båt. 


GODNATG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0